„ Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego w generatorze wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa międzygminnego PSZOK-u wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Kolno, dn. 29.11.2016r.
RG.7013.1.2016
Zaproszenie do składania ofert
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro
- Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Kolno
Adres do korespondencji:
18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
tel.+48 86 278 21 33
faks +48 86 278 31 00
mail: wrg@kolno.home.pl; sekretariat@kolno.home.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm).
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego w generatorze wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa międzygminnego PSZOK-u wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi.
Budowa międzygminnego PSZOK –u na terenie miasta Kolno. PSZOK będzie wybudowany na potrzeby mieszkańców miasta Kolno, gminy Kolno i gminy Grabowo.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wniosek o dofinansowanie projektu pn. „Budowa międzygminnego PSZOK-u wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” wraz z załącznikami sporządzony zgodnie z wytycznymi udostępnionymi w ogłoszeniu o naborze wniosków na stronie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (http://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/punkty-selektywnego-zbierania-odpadow-komunalnych/art,5,iii-nabor-dla-dzialania-2-2-poiis-2014-2020.html). Opracowany w aktualnie obowiązującej wersji Generatora wniosków o dofinansowanie za pośrednictwem strony internetowej i dostarczony w 4 kompletnych egzemplarzach (wniosek z załącznikami w tym studium wykonalności ) w formie papierowej w formacie A4 oraz wersji elektronicznej (pliki pdf wniosku oraz xml – wygenerowany z Generatora wniosków o dofinansowanie) na nośniku elektronicznym.
- Studium wykonalności, które stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi przygotowane zgodnie z Zakresem Studium Wykonalności, stanowiącym załącznik do dokumentacji konkursowej udostępnionym na stronie internetowej (http://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/punkty-selektywnego-zbierania-odpadow-komunalnych/art,5,iii-nabor-dla-dzialania-2-2-poiis-2014-2020.html) . Dokumenty należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej oraz na nośniku elektronicznym ( w wersji edytowalnej, zawierającej otwarte formuły obliczeniowe).
Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania odpowiednich korekt zarówno we wniosku o dofinansowanie jak i w studium wykonalności i aktualizacji powyższych dokumentów, będących przedmiotem zamówienia, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, do czasu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej oceny projektu, dokonane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek , uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
Zamawiający może unieważnić zapytanie ofertowe w przypadku pojawienia się nowych okoliczności mających wpływ na możliwość aplikowania o środki zewnętrzne.
- Materiały do przekazania przez Zamawiającego:
- Wszystkie niezbędne materiały do opracowania studium wykonalności oraz wniosku
dofinansowanie Zamawiający będzie dostarczał na bieżąco, zgodnie z zapotrzebowaniem przez Wykonawcę.
- inne do uzgodnienia.
- Osoby upoważnione do kontaktu: Zamawiający wskazuje do kontaktu z Wykonawcami następujące osoby: Tomasz Bronicki tel. 86 278 94 36 w godz. 7.30-15.30 dni roboczych.
- Termin wykonania zamówienia:
- studium wykonalności: 15.12.2016 r.
- wniosku o dofinansowanie: 20.12.2016 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000,00 zł
- Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu studium wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej jeden etap oceny merytorycznej I-stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
- Wykonawca wykaże, że do wykonania niniejszego zamówienia, zatrudniają na podstawie umowy o pracę, wskazanie niżej osoby oraz przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia:
a) Kierownik zespołu, posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe, w tym nadzorowane i · kierowanie przynajmniej trzech procesami przygotowania studium · wykonalności dla projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach POIiŚ
b) Ekspert ds. analiz ekonomicznych i finansowych posiadający:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Doświadczenie zawodowe, w tym przynajmniej 3 lata w sporządzaniu analiz finansowo-ekonomicznych dla projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach POIiŚ
c) Ekspert ds. instytucjonalno – prawnych posiadający:
- wykształcenie wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe, w tym przynajmniej 3 lata w · sporządzaniu analiz instytucjonalno-prawnych dla projektów współfinansowanych · ze środków UE w ramach POIiŚ
8. Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunki Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 (Formularz oświadczenia) oraz uzupełnił załączniki 3, 4, 5 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
9.Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
10.Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunku udziału w postępowaniu.
VIII. Termin związania ofertą:
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego, jako termin składania ofert.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Każdy Wykonawca składa ofertę z ceną brutto w tym vat osobno dla:
- Osobno dla studium wykonalności
- Osobno dla wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej i generatorze wniosków wraz z załącznikami.
- Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
- W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu Cywilnego, upoważniające do wykonania tej czynności.
- Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
- Kompletna oferta musi zawierać:
- formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ·zgodnie z załącznikiem nr 2
- wykaz opracowanych studiów wykonalności –załącznik nr 3
- informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników- załącznik nr 4
- wykaz osób do pełnienia obowiązków na stanowiskach kluczowych – załącznik nr 5
- referencje
- Do oferty należy dołączyć:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej – dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą,
2. Wykaz wykonania w ostatnich trzech latach , a jeśli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu studium wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej jeden etap oceny merytorycznej I-stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Dowodami tymi są poświadczenia lub inne dokumenty (referencje).
- 0świadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926 z późn. zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym postępowaniem;
- Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
- Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie lub innym opakowaniu, szczelnie zamkniętym, które będzie zaadresowane na Zamawiającego i będzie posiadać oznaczenia:
Opracowanie studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa międzygminnego PSZOK-u wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. Nie otwierać przed: 2 grudnia 2016 r. godz. 15.15 oraz nazwę i adres lub pieczęć firmową Wykonawcy.
- Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
- Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Oferty należy składać do dnia: 02.12.2016 r. do godz. 15.00 w siedzibie zamawiającego: Miasto Kolno – Urząd Miasta Kolno. ul. Wojska Polskiego 20; 18-500 Kolno; Sekretariat pokój nr 113.
- Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Wykonawca może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zamawiający dopuszcza złożenie oferty cenowej drogą elektroniczną do dnia 02.12.2016 r. do godz. 15.00 (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy z złącznikami należy zeskanować i przesłać na adres mailowy sekretariat@kolno.home.pl Jednocześnie należy dostarczyć do dnia 06.12.2016 roku godz. 15.00 do siedziby Zamawiającemu, 18-500 Kolno ul. Wojska Polskiego 20 podpisaną przez osobę upoważnioną wersję papierową oferty z załącznikami. W przypadku niedostarczenia oferty papierowej w wyznaczonym terminie cała oferta podlega odrzuceniu.
XII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie (wyłącznie na adres: Miasto Kolno – Urząd Miasta Kolno ul. Wojska Polskiego 20; 18-500 Kolno faksem 86 278 31 00 lub drogą elektroniczną sekretariat@kolno.home.pl
- Fakt otrzymania informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza.
- W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.
- Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym nadanym przez Zamawiającego: RG.7013.1.2016. Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na podane oznaczenie.
XIII. Kryteria oceny ofert.
- Zamawiający wyznacza następujące kryteria oceny ofert:
a) Cena – 60%
b) Liczba opracowanych studiów wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej etap oceny merytorycznej I –stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020- 40 %
- Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o:
a) Cena – max liczba punktów 60 ptk
Liczona: Pc = ( Cmin / Ci) x 100 pkt x 60
Co oznacza:
- Cmin – cena najniższa spośród złożonych ofert
- Ci – cena badanej oferty
- Pc- punkty przyznane za cenę
b) Liczba opracowanych studiów wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej etap oceny merytorycznej I –stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020- max liczba punktów 40 ptk
liczona: Pk= (Lwi/ Lwmax) x 100 pkt x 40
co oznacza:
- Lwi – liczba opracowanych studiów wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej etap oceny merytorycznej I –stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
- Lwmax – najwyższa liczba opracowanych studiów wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej etap oceny merytorycznej I –stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
- Pk – punkty przyznane za opracowane studia wykonalności opracowanych studiów wykonalności dla projektów, które przeszły pozytywnie przynajmniej etap oceny merytorycznej I –stopnia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207-2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
- Warunki dokonywania zmian umowy – wzór umowy stanowi załącznik nr 6
do niniejszego zapytania ofertowego
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
a) Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej,
b) Zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, a
mających istotny wpływ na realizację umowy,
c) Zmiany danych teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
d) Wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- Wynik postępowania:
- O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawcę zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej http://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl/
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
- Informacje uzupełniające:
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy.
BURMISTRZ MIASTA KOLNO
ANDRZEJ DUDA
Załączniki:
- Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
- Załącznik Nr 2 - Oświadczenie
- Załącznik Nr 3 – Wykaz opracowanych studiów wykonalności
- Załącznik Nr 4- Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników
- Załącznik Nr 5 – Wykaz osób do pełnienia obowiązków na stanowiskach kluczowych
- Załącznik Nr 6 – Wzór umowy
Metryka strony