Stanowisko ds. księgowości budżetowej

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Kolno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. księgowości budżetowej

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno
  2. Określenie stanowiska: stanowisko ds. księgowości budżetowej
  3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
  • wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  • wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: rachunkowość, finanse publiczne.
  • wymagania dodatkowe:
  • biegła znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o finansach publicznych, ustawy
    o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny i inne programy pakietu MS Office),
  • umiejętność obsługi ogólnodostępnych programów księgowo-komputerowych,
  • doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń pracowników oraz w sporządzaniu list płac,
  • obowiązkowość, odpowiedzialność za pracę, rzetelność i staranność,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • naliczanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
    w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych, umów absolwenckich, programów specjalnych w jednostkach organizacyjnych miasta Kolno,
  • naliczanie składek na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe, zdrowotne, wypadkowe, fundusz pracy,
  • naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie zasiłków z ubezpiecze­nia społecznego,
  • naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • sporządzanie rocznego rozliczenia z podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • sporządzanie deklaracji ZUS,
  • zgłaszanie pracowników zatrudnionych w ramach środków z funduszu pracy do ubezpieczeń społecznych,
  • wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń,
  • sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń i prze­kazywanie ich do Powiatowego Urzędu Pracy,
  • kontrolowanie prawidłowości zrefundowanych wynagrodzeń pracowników robót publicznych, prac interwencyjnych, umów absolwenckich i programów specjalnych,
  • wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków do ustalania podstawy wymiaru rent i emerytur oraz na rzecz instytucji publiczno-prawnych,
  • sprawdzanie dokumentacji pod względem formalnym i rachunkowym,
  • udział przy sprawozdawczości,
  • archiwowanie dokumentacji księgowej,
  • prowadzenie na bieżąco kart zasiłków chorobowych, opiekuńczych macierzyńskich,
  • rozliczanie podatków od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie deklaracji PIT-4 do Urzędu Skarbowego,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych z wykonania funduszu płac i zatrudnienia,
  • naliczanie i pobieranie składek na PPK,
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
  • realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa zleconych przez Burmistrza i Skarbnika Miasta.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • wymiar czasu pracy – 1 etat,
  • miejsce pracy – Wydział Budżetu i Podatków Urzędu Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, I piętro – brak windy w budynku,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, codzienny kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientami,
  • w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych).
  1. Wskaźnik zatrudnienia:

Urząd Miasta Kolno informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wynosił więcej niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
    i umiejętnościach,
  • kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
  • oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Kolno lub pocztą na adres Urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lutego 2022 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w rekrutacji

Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Miasto Kolno reprezentowane przez Burmistrza Miasta Kolno, z siedzibą ul. Wojska Polskiego 20,
    18-500 Kolno.
  2. W sprawie danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z nami pod adresem: iod@kolno.home.pl
  3. Pani/Pana dane (imię, nazwisko, telefon, data urodzenia, umiejętności, zainteresowania, staż pracy, wizerunek) będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  4. Podstawą przetwarzania przez nas Pani/Pana danych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. W każdej chwili może Pan/Pani wycofać udzieloną zgodę pisząc do nas wiadomość lub osobiście informując osoby koordynujące proces rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Pani/Pana dane będziemy przetwarzać, nie dłużej niż przez rok czasu od momentu zakończenia procesu rekrutacji.
  7. W każdej chwili ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, uzyskania kopii danych.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, co do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji.

 

Burmistrz Miasta Kolno

 Andrzej Duda

Kolno, 2022.02.14

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: UM Kolno

Data wytworzenia: 2022-02-14

Wprowadzający: Roman Pomichowski

Data modyfikacji: 2022-03-18

Opublikował: Roman Pomichowski

Data publikacji: 2022-02-14