Burmistrz Miasta Kolno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Kolno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno
- Określenie stanowiska: stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- wykształcenie wyższe.
- wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień dotyczących uwarunkowań pozyskiwania środków zewnętrznych ze źródeł unijnych i krajowych – studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami,
- znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, studiów wykonalności projektów, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu,
- doświadczenie zawodowe w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich – udokumentowane oświadczeniem kandydata i innymi dokumentami potwierdzającymi skuteczność wcześniej składanych wniosków,
- biegła znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny i inne programy pakietu MS Office),
- umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych,
- znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów miasta Kolno, a w szczególności:
- monitoring dostępności środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na realizację projektów, mających na celu rozwój społeczno-gospodarczy miasta,
- bieżący kontakt z krajowymi i regionalnymi instytucjami zaangażowanymi w proces realizacji polityki regionalnej Unii Europejskiej,
- udział w przygotowywaniu dokumentów koncepcyjnych w zakresie planowania rozwoju miasta,
- przygotowywanie wniosków, niezbędnej dokumentacji i załączników dotyczących pozyskiwania środków z dostępnych programów, funduszy, mechanizmów finansowania,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,
- współpraca z samorządami krajowymi i zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych,
- współpraca z podmiotami, które mogą być partnerami we wspólnych projektach planowanych do realizowania przez miasto,
- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, w tym danych charakteryzujących rozwój miasta oraz danych dotyczących założeń społeczno – gospodarczych.
- Koordynacja w zakresie przygotowania i rozliczenia projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w Urzędzie i współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE oraz innych środków pomocowych, a w szczególności:
- kierowanie zespołami projektowymi,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie realizacji, rozliczania i sprawozdawczości przedsięwzięć, które uzyskały, dofinansowanie zewnętrzne,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,
- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
- reprezentowanie Urzędu w trakcie kontroli zewnętrznych dotyczących realizacji projektów, udzielanie wyjaśnień zespołom kontrolującym, przygotowanie odpowiedzi na ustalenia pokontrolne i wykonanie zaleceń pokontrolnych.
- Monitoring i kontrola projektów, a w szczególności:
- monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz miejskie jednostki organizacyjne z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej/instytucji wdrażającej, itp.,
- przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia.
- Prowadzenie statystyk w zakresie określonym przez przepisy unijne i krajowe, a także instytucje zarządzające środkami pomocowymi, przygotowywanie informacji prasowych oraz informacji dla Rady Miasta w zakresie realizowanych projektów, przygotowywanie wniosków o ujęcie kosztów planowanych zadań w budżecie miasta.
- Bieżące monitorowanie zmian w przepisach proceduralnych dotyczących realizacji współfinansowanych projektów i informowanie o zmianach odpowiednie komórki organizacyjne Urzędu, uczestniczące w realizacji projektu.
- Udzielanie informacji organizacjom pozarządowym, stowarzyszeniom i przedsiębiorcom o możliwościach pozyskiwania środków pomocowych UE. Udzielanie pomocy tym jednostkom w zakresie przygotowania wniosków o środki pomocowe.
- Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – 1 etat,
- miejsce pracy – Wydział Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, parter i I piętro – brak windy w budynku,
- praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, z jednostkami organizacyjnymi miasta Kolno oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- Wskaźnik zatrudnienia:
Urząd Miasta Kolno informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wynosił mniej niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
- kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182).
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 czerwca 2015 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Kolno, 2015.05.18
Burmistrz Miasta Kolno
Andrzej Duda
Metryka strony