w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno

ZARZĄDZENIE Nr 215/16

Burmistrza Miasta Kolno

z dnia 26 października 2016 roku

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Kolno stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 202/13 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kolno (zm. Zarządzenie Nr 232/13 z dnia
25 czerwca 2013 r., Zarządzenie Nr 325/14 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 3 lipca 2014 r., Zarządzenie Nr 6/14 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 9 grudnia 2014 r., Zarządzenie Nr 61/15 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 18 maja 2015 r.) wprowadza się następujące zmiany:

 

  1. W rozdziale 2 przepis § 7 pkt 28 otrzymuje brzmienie:

„pełnienie funkcji Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich”

  1. Dotychczasowy punkt 28) otrzymuje numer „pkt 29)”
  2. W rozdziale 3 przepis § 10 ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„Wydziałem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – Naczelnik Wydziału. Zadanie to łączone jest z funkcją Sekretarza Miasta.”

  1. W rozdziale 4, w § 13 ust. 25 skreśla się pkt 2.
  2. Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno w części dot. pracowników zatrudnionych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich otrzymuje brzmienie:

„                                                                       Załącznik do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno

STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIASTA KOLNO

NAZWA WYDZIAŁÓW, KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH, STANOWISK PRACY

Liczba etatów

BURMISTRZ MIASTA

1

Z-CA BURMISTRZA

1

SEKRETARZ MIASTA

1

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH

19

  1.  

Sekretarz Miasta pełni funkcję Naczelnika Wydziału

Stanowisko łączone

  1.  

Zastępca Naczelnika Wydziału (oświata, sprawy społeczne)

1

  1.  

Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miasta

1

  1.  

Stanowisko pracy ds. administracyjno - gospodarczych

1

  1.  

Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

1

  1.  

Stanowisko pracy ds. wojskowości i obrony cywilnej. Kierownik Informacji Niejawnych

1

  1.  

Stanowisko pracy ds. kadr, szkolenia, obsługi sekretariatu, ABI

1

  1.  

Stanowisko pracy ds. informatyki

2

Stanowisko pracy ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
i przeciwdziałania narkomanii

1

Stanowisko pracy ds. świetlicy środowiskowej „Stokrotka”

1

 

Pracownicy obsługi:

 

Kierowca - pracownik gospodarczy

1

Robotnik gospodarczy

1

Sprzątaczka

1

Pomoc administracyjna

5

Goniec

1

                                                                                                                                                 „    

§ 2

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2016 r.

 

Burmistrz Miasta Kolno

        Andrzej Duda

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: UM Kolno

Data wytworzenia: 2016-10-26

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data modyfikacji: 2016-10-26

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2016-10-26