w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno
ZARZĄDZENIE Nr 215/16
Burmistrza Miasta Kolno
z dnia 26 października 2016 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Kolno stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 202/13 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kolno (zm. Zarządzenie Nr 232/13 z dnia
25 czerwca 2013 r., Zarządzenie Nr 325/14 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 3 lipca 2014 r., Zarządzenie Nr 6/14 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 9 grudnia 2014 r., Zarządzenie Nr 61/15 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 18 maja 2015 r.) wprowadza się następujące zmiany:
- W rozdziale 2 przepis § 7 pkt 28 otrzymuje brzmienie:
„pełnienie funkcji Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich”
- Dotychczasowy punkt 28) otrzymuje numer „pkt 29)”
- W rozdziale 3 przepis § 10 ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„Wydziałem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – Naczelnik Wydziału. Zadanie to łączone jest z funkcją Sekretarza Miasta.”
- W rozdziale 4, w § 13 ust. 25 skreśla się pkt 2.
- Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno w części dot. pracowników zatrudnionych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich otrzymuje brzmienie:
„ Załącznik do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno
STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU MIASTA KOLNO
NAZWA WYDZIAŁÓW, KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH, STANOWISK PRACY |
Liczba etatów |
|
BURMISTRZ MIASTA |
1 |
|
Z-CA BURMISTRZA |
1 |
|
SEKRETARZ MIASTA |
1 |
|
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH |
19 |
|
Sekretarz Miasta pełni funkcję Naczelnika Wydziału |
Stanowisko łączone |
|
Zastępca Naczelnika Wydziału (oświata, sprawy społeczne) |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miasta |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. administracyjno - gospodarczych |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. wojskowości i obrony cywilnej. Kierownik Informacji Niejawnych |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. kadr, szkolenia, obsługi sekretariatu, ABI |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. informatyki |
2 |
|
Stanowisko pracy ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych |
1 |
|
Stanowisko pracy ds. świetlicy środowiskowej „Stokrotka” |
1 |
|
|
Pracownicy obsługi: |
|
Kierowca - pracownik gospodarczy |
1 |
|
Robotnik gospodarczy |
1 |
|
Sprzątaczka |
1 |
|
Pomoc administracyjna |
5 |
|
Goniec |
1 |
„
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2016 r.
Burmistrz Miasta Kolno
Andrzej Duda
Metryka strony