Zapytanie ofertowe - przygotowanie projektu graficznego i produkcja reklamy typu roll-up
RG.7013.3.2015
Kolno, 14.10.2015r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro
Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu
„Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego”, w ramach działania 2.1 - „Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych", priorytetu II — Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: | Burmistrz Miasta Kolno |
Adres zamawiającego: | Wojska Polskiego 20 |
Kod Miejscowość: | 18-500 Kolno |
Telefon: | 86 278 21 33 |
Faks: | 86 278 31 00 |
Adres strony internetowej: www.umkolno.pl
Adres poczty elektronicznej: wrg@kolno.home.pl
Godziny urzędowania: 7.30-15.30
Zamawiający - Beneficjent, Burmistrz Miasto Kolno w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Gmin, na co posiada stosowne pełnomocnictwa (podstawa prawna art. 16 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. zwanej dalej ustawą Pzp, tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.):
1. Gmina Filipow, siedziba Urząd Gminy Filipów, ul. Garbarska 2, 16-424 Filipów,
NIP: 844-11-55-894;
2. Gmina Grabowo – siedziba Urząd Gminy Grabowo, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, NIP: 721-11-37-099;
3. Gmina Hajnówka – siedziba Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 543-12-25-172;
4. Kolno Miasto, siedziba Urząd Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, numer NIP 721-11-40-977,
5. Gmina Krypno – siedziba Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23 B, 19-111 Krypno, NIP: 546-13-38-716;
6. Gmina Kulesze Kościelne – siedziba Urząd Gminy Kulesze Kościelne, ul. Główna 6, 18-208 Kulesze Kościelne, NIP: 722-12-74-343;
7. Miasto Łomża – siedziba Urząd Miejski w Łomży, ul. stary rynek 14, 18-400 Łomża, NIP: 718-10-11-808;
8. Gmina Nowogród – siedziba Urząd Miejski w Nowogrodzie, ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, NIP: 718-14-33-716;
9. Gmina Radziłów – siedziba Urząd Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP: 719-11-92-740;
10. Gmina Zbójna – siedziba Urząd Gminy Zbójna, ul. Łomżyńska 64, 18-416 Zbójna,
NIP: 718-20-27-616.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego i produkcja reklamy typu roll-up niezbędnego do realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu POIS pn. „Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego”. Projekt realizowany jest przez 10 samorządów: Filipów Grabowo Hajnówka, Kolno, Krypno, Kulesze Kościelne, Nowogród, Radziłów, Zbójna Miasto Łomża oraz Miasto Kolno, które jest liderem Projektu.
Specyfikacja usługi
Wymiary: 100cm/200 cm.
- Roll – up dwustronny ( z obustronną ekspozycją plansz graficznych)
- Konstrukcja kasety z grubego aluminium.
- Składana konstrukcja wykonana z aluminium,
- Składany maszt aluminiowy,
- Górna listwa mocująca,
- Wydruk fotograficznej jakości na materiale blockout, nieprzepuszczający światła.
- Torba transportowa.
- Każdy roll up zawierać musi odpowiednie logotypy , nazwę Beneficjenta, nazwę projektu, wartość projektu oraz kwotę dofinansowania. Na każdy roll – up powinny zostać naniesione minimum 2 zdjęcia pokazujące tereny wysypisk przed i po rekultywacji w celu wizualnego ukazania efektów Projektu. Zdjęcia i logotypy dostarczy Zamawiający. Dla każdej z gmin uczestniczącej w Projekcie przekazany zostanie 1 roll – up ukazujący tereny składowiska odpadów znajdującego się na jej terenie przed i po rekultywacji, II strona roll-up emblematy gminy. Zamówienie obejmuje razem 10 sztuk reklamy typu roll – up. Szczegółowa treść oraz projekt graficzny zostaną uzgodnione z Wykonawcą na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
Dane niezbędne do umieszczenia na roll- up:
- Emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ – powyższe informacje muszą zajmować co najmniej 25% roll- up.
- Informację o współfinansowaniu ze środków Unii europejskiej: „Projekt współfinansowany przez unię Europejską ze środków Funduszu Spójności (lub ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ) w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko”
- Logo Beneficjenta (ewentualnie logo podmiotu upoważnionego)
- Tytuł projektu - „Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego ”
- Beneficjent – Miasto Kolno
- Wartość projektu brutto w PLN (w zaokrągleniu do pełnego PLN) – 4 388 534,01 PLN
- Kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności (w zaokrągleniu do pełnego PLN) – 3 730 253,90 PLN
Oferta powinna zawierać:
• Całkowitą cenę netto oraz cenę brutto obejmującą wszystkie elementy usługi opisane
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Kryterium wyboru oferty będzie najkorzystniejsza cena.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 10.11.2015
4. Koszty wykonania zamówienia- Cenę oferty należy podać w „Formularzu cenowym” (załącznik nr 1)
5. Kryteria oceny oferty: złożone oferty zostaną ocenione wg jednego kryterium – cena brutto. Oferta wygrywająca będzie ta, której łączna wartość zamówienia będzie najniższa.
6. Opis sposobu przygotowania ofert: Oferta musi być napisania w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Oferta musi zawierać: wypełniony formularz cenowy.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania ocen: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej,
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz cenowy zadań zgodnie ze wzorem – zał. Nr 1
9. Miejsce składania ofert: Oferty można składać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@kolno.home.pl, faksem pod nr 86 278 31 00, przesłać pocztą na adres Zamawiającego Urząd Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno (liczy się data wpływu).
10. Termin złożenia ofert. Ofertę należy złożyć do 20 października 2015 r. do godziny 15.30
11.Wykonawca dostarczy roll – upy do siedziby Zamawiającego do dnia 15.11.2015r., do godziny 15.00.
11. Stworzone przez Wykonawcę projekty Roll – Upów muszą być przedstawione zamawiającemu najpóźniej do dnia 30.10.2015r., w celu sprawdzenia, dokonania ewentualnych zmian i zatwierdzenia.
12. Płatność za wykonanie usługi nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania faktury wystawionej na podstawie pozytywnego protokołu odbioru.
13. Osobą do kontaktu z oferentami jest p. Tomasz Bronicki - Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego, tel. 86 278 94 38 lub 86 278 94 36
Metryka strony