RG.7013.3.2015                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Kolno, 25.11.2015

Zaproszenie do złożenia oferty

na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro

 

Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego”, w ramach działania 2.1 „Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych", priorytetu II — Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna oraz wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem podczas konferencji podsumowującej realizacje projektu „Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego”

 

Opis zamówienia:

liczba uczestników konferencji: ok. 180 osób;

termin konferencji: 11 grudnia 2015 r.;

przybliżony czas trwania konferencji: 10:00 – 15:00;

Menu przerwa kawowa;

Menu obiad typu bufet szwedzki,

 

Wynajęcie sali konferencyjnej:

sala konferencyjna na  ok. 180 osób;

sprzęt multimedialny i nagłaśniający (na wyposażeniu: laptop / notebook, rzutnik, ekran do rzutnika, min. 2 mikrofony w tym 1 bezprzewodowe, nagłośnienie); stół prezydialny

 

Przerwa kawowa i obiad:

a) Menu przerwa kawowa :

ciastka/ciasta – 3 rodzaje po 100 g każdego rodzaju na osobę;

kawa, herbata, soki, woda

b) Menu obiad typu bufet szwedzki:

ciepłe dania obiadowe:

 

np. 1 danie mięsne o wadze 150 g na osobę + pasujący dodatek typu ziemniaki, kasza, ryż itp. o wadze 200 g na osobę – liczba porcji równa 3/4 uczestników;

surówki / sałatki: 3 rodzaje, po 150 g każdego rodzaju na osobę;

np. zestaw przystawek  i sałatek

 

Na pierwszej przerwy kawowej podawane jest: kawa, herbata, śmietanka do kawy, cytryna, sok, woda mineralna gazowana, woda mineralna niegazowana, ciasta. Natomiast podczas obiadu podawane są: ciepłe dania obiadowe, surówki / sałatki, przystawki  oraz deser. Poczęstunek uzupełniany jest na bieżąco oraz napoje ciepłe dostępne są bez ograniczeń.

Szczegółowe menu do ustalenia z Zamawiającym. Prosimy o przesłanie 2 szczegółowych przykładowych propozycji menu.

a) Wykonawca zapewnia:

salę przeznaczoną na podanie i spożycie obiadu, wyposażoną w stoły i krzesła dla wszystkich uczestników konferencji;

- naczynia szklane, porcelanowe lub porcelitowe oraz sztućce ze stali nierdzewnej;

- serwetki jednorazowe, papierowe, składane dla każdego uczestnika;

- przygotowanie sali i poczęstunku przed konferencją i sprzątnięcie po jej zakończeniu;

- bieżące uzupełnianie poczęstunku oraz sprzątanie brudnych naczyń;

- obecność personelu do obsługi na miejscu odbywającej się konferencji, pozostawanie do dyspozycji zamawiającego i uczestników.

 

Ostateczna liczba osób zostanie podana na 4 dni przed realizacją usługi.

 

Prosimy o przedstawienie Państwa kosztorysu w formie załączonej tabeli. Wypełnione i podpisane tabele prosimy przesyłać drogą e-mailową dlynko@kolno.home.pl (skan) lub faxem na numer  86 278 3100 do dn. 27 listopada br. (piątek ) do godz. 15.30

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr tel. 86 278 94 36

Załączniki do treści

Metryka strony

Udostępniający: UM Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2015-11-25

Data modyfikacji: 2015-11-30

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2015-11-25