Budowie instalacji paneli fotowoltaicznych – elektrowni słonecznej o mocy elektrycznej do 2,0 MW, wraz z innymi niezbędnymi do jej funkcjonowania obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej, kontenerowej stacji transformatorowej, na terenie działki o nr geod. 206 położonej na terenie gminy miejskiej Kolno, obręb Kolno

O B W I E S Z C Z E N I E

          Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm.) oraz na podstawie art. 74 ust. 3 z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 roku, poz. 1094 z późn. zm.),  Burmistrz Miasta Kolno

zawiadamia strony postępowania

o zakończeniu postępowania dowodowego oraz możliwości zapoznania się i wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji paneli fotowoltaicznych – elektrowni słonecznej o mocy elektrycznej do 2,0 MW, wraz z innymi niezbędnymi do jej funkcjonowania obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej, kontenerowej stacji transformatorowej, na terenie działki o nr geod. 206 położonej na terenie gminy miejskiej Kolno, obręb Kolno”, w prowadzonym postępowaniu administracyjnym na wniosek Agata i Dariusz Szczygieł, Adam Bargłowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SOLARPROJEKT S. C., 15-523 Grabówka, ul. Jodłowa 23.

          Celem zapewnienia czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym, strony mogą się zapoznać się z  aktami sprawy znajdującymi się w Urzędzie Miasta Kolno ul. Wojska Polskiego 20 (pok. nr 11) oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia.

Jednocześnie informuję, iż sprawa nie zostanie załatwiona w terminie określonym w art. 35 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego z powodu wymaganych uzgodnień oraz terminów doręczenia korespondencji stronom postępowania i zgodnie z art. 36 w/w ustawy nowym terminem załatwienia sprawy jest 29 marca 2024 roku. Ponadto  informuję,  że  zgodnie  z art.  37  §  3  pkt  1 KPA  w  przypadku stwierdzenia bezczynności lub przewlekłości prowadzonego postępowania stronie przysługuje prawo do wniesienia  ponaglenia  do  Samorządowego  Kolegium  Odwoławczego  w  Łomży  za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kolno.

            Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

     Obwieszczenie umieszczono na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Kolno oraz na stronie internetowej http://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl .

     Obwieszczenie zostało opublikowane w dniu 13 lutego 2024 r. na stronie http://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl

 

Z up. Burmistrza Miasta Kolno

 

Dariusz Duda

Z-ca Naczelnika Wydziału

Rozwoju Gospodarczego

Kolno, 2024-02-13                 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: A. Rakowska

Data wytworzenia: 2024-02-13

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data modyfikacji: 2024-02-13

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2024-02-13