w sprawie zmiany regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miasta Kolno

Zarządzenie Nr 109/11
Burmistrza Miasta Kolno
z dnia 14 grudnia 2011 roku


w sprawie zmiany regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miasta Kolno



Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458; z 2009 r. Nr 157, poz. 1241; z 2010 r. Nr 229, poz. 1494; z 2011 r. Nr 134, poz. 777, Nr 201, poz. 1183) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 398, Nr 220, poz. 1721; z 2011 r. Nr 144, poz. 858) zarządzam, co następuje:

§ 1.


W Zarządzeniu Nr 205/09 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 6 maja 2009 r. w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miasta Kolno wprowadza się następujące zmiany:
1) § 6 regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kolno otrzymuje brzmienie:
„§ 6. 1. Dodatek funkcyjny przysługuje na stanowiskach:
1) Sekretarza Miasta,
2) Naczelnika Wydziału,
3) Komendanta Straży,
4) Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
5) Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
6) Radcy Prawnego,
7) Zastępcy głównego księgowego budżetu,
8) Głównego księgowego jednostek,
9) Głównego specjalisty ds. zagospodarowania przestrzennego,
10) związanych z koordynacją zadań. Powierzenie funkcji koordynatora następuje w formie pisemnej.
2. Wysokość dodatku funkcyjnego określa załącznik nr 3”.

2) Treść załącznika Nr 1 otrzymuje brzmienie:

 

czytaj załącznik:

Metryka strony

Udostępniający: UM Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: Roman Pomichowski

Wprowadzający: Roman Pomichowski

Data wprowadzenia: 2011-12-15

Data modyfikacji: 2011-12-15

Opublikował: Roman Pomichowski

Data publikacji: 2011-12-15